Nytt år

Ja jävlar du, det trodde man inte. Eller nåt. Eller så trodde man det.
Det brukar ju liksom bara bli så. Inte så mycket man kan göra åt det.
 
2013 hände det säkert en massa världsliga saker. Jag kommer dock knappt ihåg hälften känns det som.
Jag började jobba igen, Loke började gå, började på dagis, ja han gjorde en massa saker för första gången.
Det har varit ett coolt år på det viset, har sett lilla gossen gå från bebis till (bus)unge.
 
I början när han var jätteliten tyckte jag att det var så häftigt för att man kunde se framsteg varje dag, men jag tycker nog nästan att man ser fler framsteg nu.
Bara under den här julledigheten tycker jag att min lille pojk blivit hur stor som helst. Snackar på som bara den, även om man inte förstår hälften. Världslig sak.
 
Igår när det var dags att börja på dagis igen efter jullovet var Loke astuff när han blev lyft ur bilen. Han såg sina förskollärare och vinkade å spexade. När han upptäckte att vi verkligen skulle gå innanför grinden också var han inte lika tuff. Han blev jätteledsen när jag åkte. Det går över lika snabbt som tur är. Han var lite svårflörtad imorse också, men det gick bättre.
 
Vad jobbigt det blir när jag skriver så sällan och ska försöka summera. Det går liksom inte.
Well well, här kommer en bild från nyårsafton.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0