Påskafton

 
Goddagens!
Min lille prins har blivit sjuk.. Väckte mig imorse vid sju-tiden och kändes jättevarm. Bobbo tempade och det visade sig att den lille tussen hade 39 graders feber. Stackare.
Fick en alvedonsupp och sen härjade han på som vanligt. Lite gnällig dock, men det kan man ju ha förståelse för.
Sen skulle Bobbo ge honom gröt som han åt med god aptit tills allt bara kom upp i en kaskadspya. Lilla prinskorv..
Nu tar han sin förmiddagslur ute i vagnen. Hoppas han piggnar på sig.
 
Vid ett-tiden ska vi iväg till Robins farmor&farfar på påsklunch, trevligt!
 
Raraste påskgubben!
 
 

Kommentarer
Postat av: josephine

svarar här också ifall att du missat, är så lätt! ;väldigt!! :) Hon är beräknad den 5/8. Jag hoppas på att hon vill komma ut i Juli, men sån tur har man väl inte ;) . Hur är det med dig och familjen då? Planerar ni för bröllop än? :D (hoppas lillkillen kryar på sig!!)

2013-04-01 @ 11:53:45
URL: http://j-phine.bloggplatsen.se
Postat av: josephine

haha, vad snällt - ska ha det i åtanke ;) gå barfota hela sommaren, kan det vara något? :D Haha ja, kan tänka mig att dagarna flyger förbi när man har en liten, så mycket som händer i deras utveckling osv :D Ja, klart det blir bra. Ni kommer vara ett supergulligt bröllopspar!! :D tyckte jag såg dig på Ica häromdagen, men du hade redan hunnit in och jag packade varor så hann inte hälsa. :P

2013-04-02 @ 12:34:18
URL: http://j-phine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0