Bubbla

Goddag! Nu var det hemskt längesen jag skrev igen.. Nåväl, inget att haka upp sig på.
 
Enda tillfället jag har att sätta mig vid datorn för att skriva några rader är när prinsen sover, och i regel finns det miljoner saker jag behöver göra då.. Ni förstår vart jag vill komma. Nu skriver jag ju iallafall.
 
Konstaterade alldeles nyss när jag skrev i Lokes bok (har en bok jag skriver dagbok i till honom) att tiden går äckligt fort! Han blir åtta månader imorgon, så konstigt.. Känns som att det var igår vi fick komma hem från sjukhuset och nu har ungen fått några tänder, säger nästan mamma (om man har lite fantasi), tar sig fram ålandes osv.. Sjukt!
Det bästa som hänt mig..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0