Bra

Jag är en ohyggligt bra bloggare, det är bara att konstatera. Tiden räcker inte riktigt till. Jag skyller på det.
 
Tiden går ruskigt fort, snart har jag varit mammaledig i ett helt år. Känns inte så. Har bara lallat runt å gosat med min lille prins. Känns ändå välkommet att jag ska börja jobba nångång i augusti. Skönt att få nån sorts rutin igen, även fast vi ju har nån form av konstig rutin nu också.
   I slutet på förra veckan blev Loke erbjuden dagisplats på ett dagis i Rimbo, så på fredag ska vi dit och hälsa på. Tror att det blir jättebra. Han älskar andra barn så han kommer trivas som fisken i vattnet tror jag. Kommer nog bli lite jobbigt när vi ska lämna honom där själv.. för oss alltså, han kommer nog inte sakna oss nämnvärt =)
 
På lördag smäller det! Då är det äntligen den 8:e juni och Emelie & Fredrik ska gifta sig, som jag har längtat! Längre än ett år har jag funderat på vad jag ska ha för klänning osv, det kommer att bli storslaget! Mitt första bröllop i vuxen ålder, spänd som sjutton! (oj vad många utropstecken, men då förstår ni ;) )
 

Jag & min drömkille för två månader sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0