Längtar inte

Goddag bästa medmänniska!

Idag blir förmodligen en bra dag. Eller dagen har redan börjat ganska bra får jag lov att säga.
Chef-Madde ringde och hade goda nyheter ang. mitt fortsatta arbete på Jägareförbundet. Jag vågar inte riktigt ropa hej än, men det verkar som att det blir bra hur som helst. Strålande!
   Jag är inne på min tredje kopp kaffe och det är bra, det betyder att huvudet är med även denna dag. Kul ju.



Längtar jag till detta scenario? Näe, inte ett dugg. Det enda som är lite bra med hösten och vintern är att det är rätt mysigt att tända ljus och mysa ner sig i soffan. Det var det enda positiva. Fyfarao att behöva skotta snö. Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0