Lovely

Fyfarao vad fantastiskt mitt liv är för tillfället. Det är iofs alltid mer eller mindre fantastiskt, men nu är det liksom en topp.

Det ända som inte är så skojigt är Jerry som höll på att tappa svansen.. Fastnade, eller skar sig på nåt så vi fick åka till veterinären och sy några stygn. Stackars tissetatt.. Nu måste han stå ut med tratten ett par dagar, men det går riktigt bra.

Det var det ända som var tråkigt.. Sen är det mest bra saker. Vädret är ju strålande nu igen, och då kan man vara ute och pyssla på tomten och känna sig alldeles lyrisk.. Jag har klyvit ved som en idiot. Nackproblem som redan innan var ett faktum blir inte bättre när man klyver ved kan jag tillägga.. men det får det vara värt. Kan ju inte frysa ihjäl nästa vinter.

Gud vad jag inte skriver nåt vettigt.. Jag slutar nog där och återkommer eventuellt en annan dag.


Den stackars katten..

Kommentarer
Postat av: Madde

STACKARS PISSENISSE!

2011-05-11 @ 10:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0