Bra och dålig dag

Har ett helvete i min egen kropp. För er som inte känner mig så åldras jag i förtid. Det är en diagnos jag satt på mig själv alltså. Känns som att jag bor i en pensionärs kropp. Inget bra.

Håller förmodligen på att bli sjuk. Dessutom har jag världens träningsvärk i benen. Går som en jädra krympling. Tänker inte berätta vad jag gjort för att få träningsvärken för då blir jag mobbad.
Min brud och vapendragare Määäds kom och räddade min dag lite. Vi fikade och åt vaniljmunkar. Förjävla gott. Hon är väldigt duktig på att påpeka mitt gnäll.. Men hon gav mig en värsting massage. Det var vänligt.. Fast  nu i efterhand fick jag nog ännu ondare av det, men det kanske hjälper iallafall :)

Nu ska jag titta vad min sura karl pysslar med.


Schnygga vi ääää.

Måste bara visa vilken fin fiskbensfläta jag gjorde på määds idag..

Bör tilläggas att vi beslutade att vi borde lära oss göra just en sådan fläta idag. Detta är alltså den andra flätan jag nånsin gjort. Bra jobbat huh?

Kommentarer
Postat av: Madelene/vapendragarn

HEEJE! Kul att du la ut så bedårande bilder, men jag älskar att vi alltid ser lika br ut som vanligt :)Du rädda min dag också, och skämmer bort mig med mat gör du med..

2011-05-26 @ 23:37:15
URL: http://chillife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0