Att skatta sig lycklig

Jag upptäckte det precis. När det händer så fruktansvärda saker världen över inser jag hur fantastiskt bra jag har det. Jag tänker givetvis på otäckheterna i Japan. Kan inte föreställa mig hur det måste kännas att förlora någon kär, eller hur det känns att få hela hemmet bortspolat. Fruktansvärt.
Det är nästan ännu mer fruktansvärt att det ska behöva ske så hemska saker för att man ska uppskatta allt positivt man har i sitt liv.

Jag har en fantastisk familj på alla sätt och vis, om än på olika håll. Jag har en kille som skulle göra allt för mig. Vi har två fantastiska hundar och en katt som är så himla rar. Vi har ett supertrevligt hus, vi har mat i kylskåpet, jag har ett jobb som jag trivs så otroligt bra med. Ni förstår vart jag vill komma..

Jag har det så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0