Någon form av uppdatering

Har ju för jävla många järn i elden nu måste jag säga. Jag har så mycket att göra att jag inte får något gjort. Dumt.
Håller på för fullt att panela om huset. Eller jag gör ju inte det direkt, kan inte bidra med så mycket, men Bobbo jobbar å sliter all sin lediga tid. För att jag inte bara skulle sitta och se på började jag renovera fönster. Himla kul tänker man kanske, men nej, det är inte så roligt. Faktum är att det är ganska trist. Men det blir nog fint iallafall.
Bobbo köpte en present till mig: en värmepistol. Den underlättade fönsterskrapningen en aning, fortfarande inte kul dock.

Blir himla social när det är fint väder. Vill bara sitta på altanen och fika hela dagarna, men det går ju inte. Man måste ju jobba å pyssla med andra grejer också. Tråkigt nog.
Måste berätta att jag lyckats med bedriften att bränna hårbotten. Det gör ont.

På fredag tar bröderna brothers studenten. Konstigt som sjutton. Dom är ju små..

Dessa bilder är förvisso tagna för ett antal år sen, men de ser typ ut så fortfarande.. Nästan.


Här är min byggarbetsplats till hem.. Jag försöker att ignorera röran, annars skulle jag bli nervklen.

Nu fick det nog räcka med uppdatering för denna gång.. Kommer inte riktigt på nåt mer jag skulle kunna berätta om.. Återkommer om det händer nåt skojigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0