Viktiga ord

Jag har egentligen ingenting världsligt att delge er.. Tyvärr. Jag antar dock att om man följt min blogg ett tag så är det kanske ingen nyhet.

Jag har allt som oftast inget vettigt att skriva om. Förstår egentligen inte varför jag har den kvar. Men jag kan liksom inte riktigt släppa taget.

En sak vet jag dock, och det är att jag ska gå och lägga mig mycket snart. Bädda ner mig på spikmattan och glo på två vänneravsnitt, sen somnar jag så sött, så sött.
Apropå sova sött.. Bredvid mig i soffan ligger Einarsson med Jerry på. Ohyggligt gulligt. Men hörrni, skvallra inte för Bobbo, Bosse får egentligen inte vara i soffan, men det är en hemlis! Schhhh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0