Bedrövlig start

Har haft en bedrövlig start på denna dag.
Första tanken: Huvudvärk.. Yeeey! urs!

Släppte ut hundarna som vanligt imorse.. Men när jag skulle ta in dom kom bara Bosse in. Mowgli spårlöst borta.
Efter en kvart av visslande och gapande kom en gubbe upp mot huset. Jag var övertygad om att han kommit för att berätta att Mogge låt överkörd nere vid stora vägen. Men han ville bara berätta att han sett honom springa omkring nere hos honom. Vi gick ner dit och där var han. När han fick syn på mig såg han ut att tänka: men matte, vad roligt, ska du också följa med på prommenad?! JÄVLA HUND!
Längesen jag var så rädd. Jag är väl medveten om att folk inte kör i 70 km/h nere på stora vägen. Hade lika gärna kunnat sluta i katatrof, men nu gjorde det inte det som tur är.
Hädanefter blir det lina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0