I suck

Längesen nu.. Vet inte riktigt vad jag pysslat med, men jag skulle ju kunna göra ett försök att komma ihåg några saker.

- Umgåtts med folk som betyder
- Besökt älskade Gotland
- Börjat jobba
- Slutat snusa
- Hjälpt katten att föda ungar

De två första punkterna är ju bra, resten suger. Just nu känner jag att jag aldrig mer vill jobba, och då har jag ett fantastiskt jobb egentligen.. Men jag är så sjukt less just nu bara. Att dessutom sluta snusa mitt i en sån period är inte jättebra måste jag säga. Fyfan.
Katten var tydligen dräktig också. Jag och Maddekusin satt och tog en kvälls/nattfika i fredags. Katten kom och verkligen hämtade oss och la sig i min garderob.. Där skulle hon föda tyckte hon. Tyvärr blev det bara en unge och den var tragiskt nog död när den kom ut.. Stackars tissemiss. Ni hör ju, inte en enda liten glimt av positiva saker just nu.. Allt är bara svart, nattsvart.

Anyways, back to work.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0