Ormnästet

Kände rent spontant när vi upptäckte fanskapen att vi nog måste flytta.. Känner lite så fortfarande, mest för att de är så jävla äckliga!

Vi hittade alltså ett "ormbo" med typ 30 ormar i.. Och jag överdriver inte ens. Jag blev alldeles illamående och ville kräkas. Och på vår tomt dessutom. Jag hade nästan kunnat stå ut med dessa om jag visste att det bara var snokar.. Men nehejdå, det var huggorm också. Ni förstår ju själva, det går inte. Lille Bo skulle ju stryka med direkt om han blir biten av en huggorm.. Hemska tanke.

Ska försöka bli av med jävlarna och skaffa kortisontabletter om olyckan skulle vara framme.
En skojig grej i allt det hemska var att jag såklart sprang in efter kameran det första jag gjorde när vi hittat alla äckel.. Och tog några bilder.. Och givetvis blev det något fel på kameran precis just då, så bilderna är svarta. PITT!


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för senast!.. Så du har hittat ännu fler ormar nu.. herre gud. Starta ett akvarium ;)

2011-04-21 @ 15:16:40
Postat av: Jossan

ojdå, det var inte några det inte! jag gillar visserligen ormar, men kan förstå att ni inte vill ha dom där med tanke på djuren osv :/



ja men jag kommer gärna upp! skippar kaffet dock ;) kommande två veckorna har jag rätt mkt tid, kanske kan pricka in någon dag? :D

2011-04-21 @ 16:24:29
URL: http://j-phine.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0