Djävulens verk

Jag glömde att förtälja er en hemsk sak. Eller en skojig och en hemsk sak egentligen.
Vi börjar väl med det skojjiga.

Mr. Mowgli har fått sin första älg skjuten för sig. Och det är ju så himla skojigt! Dock vet jag inte vem som väntat längst. Husse eller hund. Säkert husse. Men det var sjukt kul att han äntligen fick sin älg, vovven.

Det hemska: Iochmed hundens kontakt med älg lyckades han få på sig hemska älgloppor som han givetvis släpade hem. Alltså så sjukt jävla äckliga varelser! Muterade jävla kryp med super gripklor. När urs alltså, jag mår illa bara av att skriva om fanskapen! Hua! Håller tummarna att vi fått bort alla.

Ps. Om jag känner att det kliar i håret rakar jag troligtvis av det. Ds


Gullig va?  *kräks lite i munnen..

Kommentarer
Postat av: Elin

neeej va äckligt! Dom där krypen är ju de värsta som finns! :o

2010-11-06 @ 13:54:38
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Elin

sv: haha jaa de får ni hoppas på! :D Kul att sova med sånna krypandes i sängen (;

2010-11-06 @ 17:48:44
URL: http://eliinjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0