Bra helg

I Fredags hämtade jag och mor moster + hund. I lördags blev det mat hos mor med mormor&morfar, moster, bröder och Bobbo. Det var himla trevligt. Och gott! Efter mycket om och men lyckades jag övertala alla att vi skulle spela ett parti "Geni". Sorgligt nog vann mormor och inte jag, men det gjorde inte så mycket.
På lördags morgonen blev det en tidig uppgång. Swedish game fair i Tullgarn stod på schemat. Som vanligt har man så jäkla trevligt när man är där nere. Sjukt trevliga omgivningar och folk. Vid 3-tiden när vi ledsnat en aning och min rygg inte ville vara med längre beslöt vi oss för att börja åka hemåt.
Väl hemma plockade vi upp Mogge & Bosse som varit hos mamma, för att sedan bege oss mot Rånäs för den traditionella "Söndagsmiddagen" hos Mimmi och Thor. Super gott!
Den var min helg i snabba drag. Nu borde jag påbörja en text jag måste skriva.. Får se hur det går.

På återseende.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0