Bildbomb

Jag har inte så intressanta saker att delge er för tillfället. Men det råkar vara så att jag har så ohyggligt trevliga djur i min omgivning som mer än gärna poserar!



Höjden av orättvisa om man frågar Bosse.. Kissen får mat och inte han.



Bästa katten. Jerry. Han hävdar att han är oskyldig.


Vilande kisse och oskarp Bo.



Close up på Jerry. Mucho snygg katt.



Einarsson har kommit underfund med att man har bra utsikt över matbordet om man sitter högt upp i trappen.



Bästa, mest fotogeniska terrier.



Min lilla stuga i skogens slut. (Fast det är egentligen inte skogens slut. Vad gör det?)



En kula i granen i mitt hus.



En fräsig bild på grabbarna bara för att den blev cool..



Ännu en fräsig bild bara för att..


Men herre jösses vad klockan blev mycket. Nu måste jag allt snussa kudden!
(ps. Om det här inte går att publicera dränker jag mig. ds)


Kommentarer
Postat av: maja

tack :) vilka söta vovvar! min mamma har en kompis som heter bo einar, for real! sjukt!

2010-12-22 @ 08:02:53
URL: http://majahelin.blogg.se/
Postat av: Josephine

Åh, värsta mysiga huset det var juuuu!! =D och som sagt, Jerry är förjävla söt!

2010-12-23 @ 08:43:28
URL: http://josephinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0