23:33

Jag är en urusel bloggare. Bara ett konstaterande. Ingen ursäkt, ingen fråga, utan bara ett konstaterande.

Det måste vara så att jag lever ett så pass innehållsfattigt liv att det inte finns något vettigt att skriva om här.
Att det skulle hänga något så stort och fantastiskt, eller hemsk att jag skulle bli tvungen att skriva av mig här är nog för mycket att begära. Så är det nog.

För att lämna ironin så har jag det rätt bra nu. Jag trivs och mår himla bra.
Min bubbla känns som en betongmur, och det är bra. Allt jag mår bra av fyller min vardag och resten struntar jag fullkomligt i. Förutom nödvändiga onda ting. Typ tvätta och sånt annat världsligt. Men det gör inte så mycket. Kan vara rätt så trevligt emellanåt. Om man är på det humöret vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0