Sticka

Jag tänkte chocka er med två inlägg på en och samma dag. Cred till mig, visst?

Jag har hur som helst genomlidit denna dag relativt smärtfritt. Till största del beror detta på att min vän Ann-louise slog ihjäl ett par timmar med mig. Vi drack många koppar kaffe och diskuterade mänsklighetens gåta. Man måste göra det ibland.

Innan damen ovan kom på besök arbetade jag och var duktig. Mot kvällskvisten tog jag och min karl en promenad i skogen. Jag älskar skogen. Men jag hatar alla små äckliga saker som flyger (inte fåglar) och fästingar. Och andra krypande varelser som ger mig rysningar. Annars älskar jag skogen. Kottar låter skojjigt när man trampar på dom.

Jag har lyckats med det omöjliga idag: Jag har fått tre stickor i tre olika fingrar. Det är tamejfan en bedrift.

Nu är jag färdig med alla mina göromål (?) för dagen.. Bara tandborstningen kvar.. Sen ska jag krypa ner i sängen och titta på gamla "Big brother" avsnitt. Skamligt att denna fantastiska dokusåpa slutat.


Love is in the air


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0