Ett desperat försök

Jag har inte dött, jag har bara totalt tappat geisten för att blogga. Det suger. Jag har aldrig vettiga saker att skriva om och jag har inte miljontals med bilder att visa varje dag.. Jag har helt enkelt kommit underfund med att det kanske inte passar mig.

För er som är lätt skärrade nu efter detta utlåtande kan jag berätta att jag inte tänker lägga ner. Nej, inte alls. Men jag tänker i fortsättningen enbart skriva när jag känner att jag har lust och när jag har något vettigt att komma med.
Tex en plan för att rädda jorden, det vore supervettigt! Jag har ingen just nu, men jag kanske skulle kunna arbeta fram en över helgen. Jag ska verkligen tänka på det så får vi se. Jag kan tycka att det finns på tok för många bloggar som bara innehåller skit, och då vill jag inte vara en i mängden. Jag vill ha världsliga saker att skriva om.. Inte hur bra någon superduper-antirynk-ansiktskräm är.. Något större.

Hur som helst, jag känner att jag inte är på hugget just nu, så jag återkommer alltså nästa gång jag får ett såkallat "flow".

Tills dess må gott!


My great partner. The most noble too.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0