Student

God kväll människor.
Klockan är på tok för mycket, och jag kom nyss hem.


Min karls kusin Joakim tog studenden idag. Jag kunde inte förmå mig att åka med på "Utspringet" eftersom jag har en smula svårt för stora folksamlingar. Men mottagningen var trevlig. Förutom vädret som spökade (självklart). Det står skrivet i stjärnorna att himlens portar ska öppna sig när det är studenttider. På min egen student för två år sedan var vädret olidligt på ett hela annat sätt.. Då kan jag nästan påminna mig att jag bad om en regnskur. Det var obehagligt varmt. Jag får nog ändå sträcka mig så långt att jag kan påstå att jag föredrar det framför spöregn.

Alla pratar om studenten som den lyckligaste dagen i livet. Jag vill inget hellre än att hålla med till 100% men det kan jag inte, för då skulle jag ljuga.
Jag hade huvudvärk pga värmen, skavsår och kände mig allmänt deppig för att jag skulle lämna mitt älskade Media.
När jag ser tillbaka var väl dagen helt okej, men just då hade jag nog klarat mig utan att vara student. Jag vet, jag är så himla positiv hela tiden, det råkar vara sådan jag är.

Tillbaka till dagens student så var han precis som en student ska vara:
- Dragen
- Glad
- Lycklig


Kommentarer
Postat av: Jolly

Det enda som är bra är typ att man kan röra sig runt i staden hur som helst annars suger det.

Är jätte besviken och jag som har avinstallerat alla mina sims 2 nu :(

2009-06-13 @ 02:26:00
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0