Well done

God eftermiddag kära läsare.
Om ni återigen trodde att jag kastat in handduken så hade ni fel.


Dagens planer var att kliva upp 09:00, jobba till 10:30 då jag skulle bege mig till "Rimbobiten" för ett fikamöte med Madde. Jag fick erfara att planerna kan ändras väldigt snabbt. Jag vaknade 11:13 av att Madde ringde för att fråga vart jag höll hus! Hur fasen kan man missa den ända tiden man måste passa på hela dagen?! Jag fattar inte. Det hela ordnade sig till slut och hon köpte med sig semlor och jag kastade mig istället hem till henne.
Jag kan dock inte förstå mig själv. Jag har försovit mig kanske 3 gånger i livet. Idag en av dessa gånger. Helt sjukt.
Tur att det inte var ett überviktigt möte.

Hela dagen har en tendens att bli förstörd om man lyckas börja den på det här sättet, men dagen har ändå varit ganska bra. Som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0