När karlavagnen försvann

Hej mina vänner.
Nedan följer min nyårsafton i bilder. Enjoy!



Jag och svägerska liten spexade. En av de mindre fula bilderna.


Mitt spektakulära hår som jag lyckats med helt på egen hand.


Gästerna anlände.


Min karl stod för matlagningen. Vildsvin med potatisgratäng. Magnifique!


Mätta och belåtna.


Vi tittade på raketer. Det var kallt.


Efter tolvslaget kom svägerska stor och hennes karl hem. Han var en smula överförfriskad.


Svägerska stor AKA Amy Winehouse. Frågor angående den bländande brännan? emskling.blogg.se


Dagen efter var alla trötta.


Eftersom det tog så jävla lång tid att lägga upp endast dessa bilder så orkar jag inte mer.
En fortsättning kommer eventuellt en annan gång. Håll till godo.











Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha.. underbart.. bra kontrast mellan de första bilderna och den sista iaf! hoppas för allt i världen att ni pallrar er hit imorn. kramkram

2009-01-02 @ 22:41:29
URL: http://emskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0