Ljuva dagar

God kväll bloggen! Det är fredag och jag tycker om fredagar!

Har precis avnjutit en ljuvlig kycklingwok som jag tillagat alldeles på egen hand. Den var delikat!
Nu sitter jag och väntar på mormor och morfar som jag bjudit hit på fika. Jag ska göra gino till dom.
En himla god dessert/efterrätt som är himla enkel att göra.

Ta frukt och bär (jag tänker använda hallon, blåbär, kiwi och banan), skär i mindre bitar och lägg på en plåt.
Riv vit choklad och strö över frukten/bären och in i ugnen på grill i några minuter (har ingen aning hur länge, men chokladen ska inte brännas). Sen tar man ut den och avnjuter med glass eller annat valfritt tillbehör. Supergott!



Later!

Kommentarer
Postat av: Jolly

den därfruktsaken verkar skit god, måste pröva den någongång!

2009-01-16 @ 19:03:31
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tjena pullan! hur går det med deffningen? ;) haha

2009-01-17 @ 01:14:46
URL: http://rebeccaoscarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0