Euforisk

Ja, jag känner mig faktiskt ganska tillfreds med tillvaron just nu. Tro´t eller ej.
Har ingen särskild anledning egentligen, allt känns bara väldigt bra.


Det enda som eventuellt skulle kunna kännas dåligt är att jag smällde i mig en pan pizza till lunch, himla onödigt. Men den var jätte god, så det var nästan värt det. Jag tänkte komplettera detta genom att göra en härlig tonfisksallad till middag. Då har jag åtminstone varit halvnyttig idag. Får eventuellt öka på promenaden en aning också, men det är lätt åtgärdat. Det blir säkert skit bra!

Nu ska jag jobba lite till innan jag ska göra sallad.


På tallriken har mormors ljuvliga cheesecake med varma bär varit. Inte längre.

Återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0