Breathtaking day

Goddag bloggen.
Jag har kännt att jag försakat dig en aning den senaste tiden, detta måste jag ändra på.


Jag har en "lagomdag" idag. Jag gillar inte sådana dagar. Dom är varken eller..Inte bra, och inte dåliga. Det kan ibland kännas bättre att ha en riktigt jävla dålig dag och nästa dag ha en riktig kanondag, men näpp.
Istället får jag en sånhär mittemellandag. Bajs.
   Det finns inte tillräckligt mycket jobb för att hålla mig så sysselsatt jag behöver vara och i övrigt finns det bara nödvändiga bullesaker att göra hemma.
Jag har iallafall ett par skeeeetsnygga skor, kanske visar dom sen.

Sen ska jag baka tårta med min karl.. Det blir kul.

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0