Men jag vill inte

Hej kompisar, nu tänkte jag uppdatera. Jag känner att jag verkligen inte vill, men jag gör det ändå.

Jag har inget spännande att berätta, och har inte varit med om något storslaget.
Men jag har ändå haft en helt okej helg. Det ända som håller på att förstöra min ledighet är allt plugg som jag ställs inför. Jag har pluggat som en galning idag.. Känns som att jag har värsta provet i morgon, faktum är att jag inte ens har ett litet test. Ändå pluggar jag och tvingar min hjärna att ta in all information. Jag plågar mig själv helt enkelt. Det stör mig.
Prestationsångest är bra till en viss gräns, den passerade jag i sjätte klass. Jag pressar mig själv för hårt, och så mår jag dåligt i slutändan. Anyway, som du kanske märker så blir detta inlägg inte ett inlägg som man kanske känner att man vill läsa en söndagskväll, men vet du? Could´nt care less! Nu blev det så, och det blev bra.

Nu ska jag bli ännu en nörd i mängden att kasta mig på "Om jag kunde drömma".
Har sjukt höga tankar. Förhoppningsvis kan den avleda mina tunga tankar. 


* HÄR KAN DU TÄNKA DIG ATT EN HIMLA FIN BILD PÅ MIN FRUKTSALLAD ÄR *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0