Fruxo

Jag sitter här och unnar mig några fruxo. Jag kände att jag behövde lite socker för att stilla min beroendehjärna. Sockerberoende kommer aldrig bli ett problem. Jag tycker ju om socker, det är tur. Det hade inte varit roligt om man blev sockerberoende och inte tyckte om socker. Det hade varit värre alltså.

Hur som.. Jag har avslutat pluggandet. Vad göra nu?
Funderar på att läsa några kapitel i min kanonbok. Jag är redan fast! Jag är bokens bitch, men det känns okej.

En sak som jag tänkte på precis är:
På min jobbmejl uppstår ett tjongande ljud när man får mejl, sjukt bra grej! Detta underlättar mitt läsande. Detta innebär att jag kan kasta mig på sängen med boken i högsta hugg och bara slappna av och läsa.. Jag behöver alltså inte släppa ner boken och uppdatera inkorgen. Jag hör alltså om någon vill nå´t. Sjukt bra uppfinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0