En vanlig torsdag

Hej kompisar.
Idag är det torsdag och det brukar allt som oftast innebära att det är fredag i morgon. Jag gillar fredagar.


Ingenting är liksom jobbigt på en fredag. Om man tex måste städa, eller nå´t annat mindre roligt, gör det på fredag, då går det mycket lättare. Har ingen aning om varför, men det är så bara. Ett faktum helt enkelt.
   Idag är det ju dessvärre inte fredag utan torsdag. Jag har haft en ohyggligt lång dag. Det borde betyda att jag fått hemskt mycket gjort, men icke.
Svägerska stor har födelsedag idag. Grattis till henne! Här finner ni hennes blogg.

I all tristess och rastlöshet bestämde jag mig för att nätshoppa i brist på annat.
Denna raring ska bli min och jag känner att vi kommer att passa bra ihop!


Hörs i morgon om inte senare!


Kommentarer
Postat av: Annlo

Åh vilken über tjusig! Ska du välja rosa färg också? =) jätte fin!

2009-02-05 @ 19:59:50
Postat av: Anonym

uuh vilken fin mobil ;) själv håller jag mig till Sony ercisson :P

2009-02-05 @ 22:54:32
Postat av: Jolly

Det var jag som skrev den anonyma ;)

2009-02-05 @ 22:55:31
URL: http://jollyis.blogg.se/
Postat av: Jolly

Vet ju inte hur ont det kommer göra :O

Tänk om det gör sketa ont!

2009-02-08 @ 19:14:38
URL: http://jollyis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0