Different kind of light

Jag har en superseg dag. Igen.
För er som mot all förmodan missat detta kan jag berätta att jag inte gillar långa, sega dagar.


Min rastlöshet har tagit över totalt. Jag känner mig övermannad. Trist.
Jag har spenderat några timmar åt mina, faktiskt, spännande jägarböcker. Trodde att jag skulle kräkas på all "onödig" info, men jag tror att det börjar sjunka in att man faktiskt bör känna till allt detta. Det var det ända positiva hittills idag.

Jag funderar på att titta på "hand that rocks the cradle", handen som gungar vaggan för er icke belästa människor. Den är himla bra och otäck. Var dock väldigt många år sen jag sist såg den. Men det känns konstigt att titta på film såhär på eftermiddagen tycker jag. Jag känner mig nästan som en dålig människa för att jag ens tänker tanken. Men vad gör man inte. Jag kan lika gärna glo på en schysst rulle tills maten är klar. Jag gör nog det.

Här har ni några über fräsha bilder att stilla er hunger med så länge.






Det är för övrigt min alla hjärtansdag present till mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0