Totalt utmattad

Min första arbetsdag efter semestern är avklarad. Fast jag inte har något vidare aktivt arbete är jag totalt utmattad. Stackars människor som jobbar med fysiskt krävande saker. Jag blir trött av att sitta framför min dator, det är mycket illa.

Hur som helst så har jag precis avnjutit hemmagjord pizza som min svärmor bjöd på. Den satt som en smäck så att säga. Nu är jag mätt och ännu tröttare än jag var innan.. Nu ska jag bara vänta på att min karl ska göra nå´t som uppenbarligen var viktigt för att sedan bege oss hem.

Det var ungefär allt jag hade att bjuda på denna dag. über intressant va?
Nu ska jag göra nå´t för att fördriva tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0