teckna i skottet

Hej människor.
Jag är nyss hemkommen från jägarexamen. Hade inte så mycket att gå igenom, så det gick rätt fort.


Det känns verkligen att det börjar närma sig skrivning. Även om det är ett x-antal veckor kvar.
Jag måste liksom tvinga min hjärna att ta in all information. Det går bara till en viss gräns kan jag tillägga.
Ska bli skönt när jag är färdig med min examen. Snälla gud gör så att jag klarar den!
Det kommer att kännas lika skönt som att klara körkortet, om inte bättre! Det är liksom en annan grej att tygla sin nervositet när man kör bil, än att försöka att hålla nervositeten i schack när man ska hantera ett vapen. Hur som helst så blir det säkert bra. Jag oroar mig säkert i onödan. Som vanligt.
Har ni förresten sett att Jägareförbundets blogg kommit igång? Det har ni troligtvis inte sett, men gå då in och titta!
Här är bloggen!

Min karl har idag bokat vår semester. Det blir en weekend (tor-sön) på gotland med några vänner. Det kommer att bli supermysigt. Förhoppningsvis åker vi någon annanstans också. Om allt klaffar med hundar, semesterdagar osv.

Apropå hundar är det mindre än 10 dagar tills vi hämtar puppy. Det var längesen jag hade en valp. Längtar så att jag blir sjuk. Bobbo längtar nog ännu mer, om möjligt.


Här är Mogges syrra. Isa heter hon om jag inte missminner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0