Att finna sitt kall

God afton kära läsare.
Jag har haft en hektisk helg.


Lördag: Klev upp 09:00 för att åka med min man till soptippen för att kasta sopor (?). På väg hem igen stannade vi till på ica för att köpa något grill-vänligt-ätbart. Sedan gjorde vi ett stopp på granngården för att köpa kompostgaller till puppy.
Därefter for vi upp till Rånäs där karln skulle spela match.
Direkt efter matchen stack vi i väg till Sollentuna för att titta på en bil vi eventuellt skulle köpa.. Det visade sig dock att vi blev så jävla blåsta.. Det fanns ingen bil. Kanon kul. Vi köpte glass och åkte hem och var lite bittra.
När vi åter var i denna håla begav vi oss till David & Linnea för grillkväll. Det var kallt.

Söndag: Klev upp 09:30 för att njuta i solen fram till 13:30 då jag och karln begav oss mot Skepptuna för min allra första skytteträning. Jag var sjukt nervös, men helt i onödan. Det visade sig att jag funnit mitt kall då jag träffade 7/9 lerduvor. Det kallar jag naturbegåvning. Jag har storhetsvansinne just nu. Jag kommer säkert inte träffa en enda duva nästa vecka ^^.
Jag kan visseligen leva på träffarna jag gjorde idag rätt länge, så det gör inget.
Direkt från Skepptuna till Rånäs för att kolla upp ett nummer. For därefter till Norrtälje för att köpa ett soffbord. Tog en Mc drive. Cheese burgare och milkshake. På vägen hem stannade vi till för att hälsa på puppy. Han har blivit så sjukt stor. Växer så att det knakar. Han gillar oss, det gillar vi.
Nu är jag hemma och har svårt att varva ner.. Känns som att jag har tusen saker jag måste göra innan jag kan lägga mig.. Men det skiter jag i.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Annlo

Vilken helg du, 7 av 9 inte illa ;)! Jävla skit med bilen... Jag skullle ha blivit svinförbannad.

2009-04-28 @ 11:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0