Obefintligt

Japp, det beskriver min situation just nu.. Har inte allt för mycket att göra nu kan jag säga.
Tråkigt eftersom jag känner mig rätt taggad för att göra business! Men men, jag får chilla helt enkelt..


Har för övrigt suttit och tittat på hus för att få tiden att gå och måste påstå att jag är helsåld på att köpa en kåk.
Ringde min man för att få medhåll och det fick jag givetvis inte. Jävligt trist.
Hittade iallafall väldigt många schysta lyor. (Vad löjligt det vart när jag skulle använda olika ord för "hus", märkte ni det?)
Skulle kunna tänka mig en liten 3:a alt, 4:a på 100 kvm. Alldeles lagom för mig, man och hundar. Det skulle bli kanon bra. Men nepp, det fick tydligen vänta.

Förresten har jag gjort en upptäckt! Man/jag är en kratta på att stava när man/jag fryser om händerna..Vad kan detta bero på? Den som sitter på svaret är välkommen att kasta in en kommentar. Jag måste få veta.

Ikväll är det förövrigt mycket bra tv! Wihoo!
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0