Dödagar

Hej,
Jag har inget vettigt att skriva förutom att jag är sjuk. Kors i taket va?! Inte likt mig ändå att dra på mig alla möjliga sorters åkommor, men detta har jag än en gång lyckats med.


Det är en förkyldning av den värsta sorten. Tonvis med snor, knarkögon och en himla retsam hosta som prompt måste ha ett anfall precis när man ska till att somna. Självklart.
Jag ska kolla på E-bay om någon har ett immunförsvar att sälja. Jag är i behov.

Helgen har förövrigt gått himla snabbt och varit väldigt trevlig.
Det ända tråkiga var att min dam, Tina, ville umgås med mig igår och jag hade lovat bort mig till svägerskorna och Agge. Träligt som fasen när hon väl tål att umgås med mig ^^
Det fick bli en annan gång!
Nu ska jag kolla på "sex and the city" från början. kul.
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0