Sweet payback

God eftermiddag kära läsare.
Nu har jag halkat ur min fina uppdatering igen. Jag hatar mig själv för det. Lite.

Låt mig se.. Nä, det har inte hänt så jävla mycket sen sist alltså.. Tog en fika med min ena kvinna igår, Annlo, och det var mycket trevligt. Vi gjorde en deal som till en början verkade himla vettig, men nu i efterhand förstår jag hur blåögda vi måste ha verkat. Vi kom in på samtalsämnet sömn. Vi har uppenbarligen sömnproblem båda två, men ingen av hos har direkt lust att proppa i sig massa skadliga sömntabletter. Jag fann då ett paket med Valerina Forte (naturläkemedel) och Annlo ville genast låna en karta för att se om dom funkar. Mottog ett sms igår kväll som löd:
"Vad säger du, ska vi ta tre sömntabletter prick halv elva och så kan vi höra av oss till varandra i morgon och se vilken tid vi somnade?"
Jag svarade nåt i stil med: Deal!
Så jag ställde alarmet på ringning 22:30 (seriöst!) och tröck i mig tre tabletter, som förövrigt smakar som en härlig blandning av gammal gurka och gräs, och hoppades på att bli trött inom kort.
Jag kände mig förvisso ganska trött, men jag har inte somnat så sent på länge..
Slutsats: dom suger!
Ett inte allt för roligt experiment som genomförts av två blåögda.
Jag har väldigt svårt att tro att dessa kan fungera på nå´n människa över huvudtaget, men om någon finner dessa prisvärda kan väl denna någon höra av sig till mig? Vore skojjigt.
Satan i gatan vilket tråkigt inlägg, men det blir så ibland. Ni som följt bloggen ett tag vet ju att jag är rolig egentligen.

Förresten har jag glömt bort att blogga om Blonda bellas medverkan i kvällsöppet hos Ekdahl. Hon läspar ju för böveln!
Lät för jävligt! Jag har funderat på detta underliga fenomen då har inte hört henne läspa förr.. Hon måste helt enkelt ha en gomskena sen hon tog ur rälsen. Så måste det vara. Men hon läspar. HAHA! Det unnar jag henne.
För övrigt tycker jag att det är mycket märkligt hur man kan ha ett ord som har en innebörd att man inte riktigt kan säga S korrekt innehåller ett s. Jätte skumt. Tänk om det fanns ett ord för de som inte kan säga R som hette nå´t i stil med rurrijal. Skit konstigt. Ni förstår vad jag menar.

Anledningen från början till att jag började skriva detta inlägg var för att helt offentliggöra min svägerska och hennes bättre hälft. Söta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0