Oviktig som alla andra

Kommer på mig själv med att skriva lika betydelsefulla inlägg som alla andra. Det känns inte så bra.
Jag vill skriva om aktuella saker, saker som upprör och ta ställning. Men jag orkar liksom inte.

Jag har en klar ståndpunkt när det gäller det mesta, men jag orkar inte skriva om det. Jätte tråkigt.
Då blir min blogg en i mängden av alla bloggar som är innehållslösa.

Förresten, är Naima, och Naemi svenska namn? Hade jag ingen aning om.

Om du som läser tolkar mig som en jävligt arg och bitter människa så stämmer det ganska bra.
Egentligen inte. Men jag märker att jag framställer mig själv så. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Annlo

I chocktillstånd! Jäklar vad du uppdaterar, man hinner knappt med! Jätte kul! PS. Du är snäll och glad oftast tycker jag.

2008-11-17 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0