Konsten att göra 3000 saker samtidigt

Hej!
Jag har märkt den sista tiden att jag nog har en tendens att göra för många saker samtidigt.


Samtidigt som jag jobbar med kreativiteten skriker jag allt för höga falska toner till Aretha Franklin (kan inte låta bli) och samtidigt får jag syn på naglarna som skriker efter målning. Bara att lyssna. Målar, och kommer på att håret måste borstas. Smetar ut lacket jag precis lagt på över hela borsten. Tröttsamt. Kommer på att jag nog måste duscha. (varför borsta håret och måla naglarna innan?) Får göra om allt när jag kommer ur duschen.
Känner kurr i magen och springer ut i köket och snor ihop en macka. Sätter i mig den för snabbt för mitt eget bästa.
Blir givetvis törstig. ilar iväg igen och hämtar saft. Måste bara kasta mig över kameran så fort jag ser något som prompt måste fotas. Sätter mig också och skriver ett inlägg här..Hur smart är jag? Känner för att lägga harpan, samtidigt som jag uppdaterar mejlen ständigt då jag väntar svar. Men inte bara på en mejladress utan typ 100 (känns det som). Slutar lägga harpan och börjar önska att jag hade bättre simultankapacitet. Snälla tomten!

Jag behöver kunna göra minst 15 saker samtidigt för att få igenom min egen vilja. Himla allvarligt problem.
Egentligen inte.
Nu ska jag dammsuga, skala potatis, gå med hundarna, hänga tvätt och allt ovan samtidigt. Kul.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0