Prata-i-telefon-fobi?

God fömiddag, eller eftermiddag eller vadfan det nu är. Hur ska man veta när det är för, och eftermiddag?
Om någon vet, kontakta mig!

Jo, jag ska ringa en man som är förlagschef nu, han ville prata med mig om något.
Eller jag började ringa 12:30, och har fortfarande inte fått tag på mannen i fråga. Till detta hör att jag avskyr, verkligen avskyr att prata med folk jag inte känner i telefonen! Jag sitter och stressar upp mig och sen får jag inte tag i människan. Man gör ett par hopplösa försök (typ 3000!) och lägger sedan på. Sen ringer man när man är mitt uppe i någonting annat, typ dricker, och nog fan svarar människan då! Vid det laget har jag glömt vad jag heter och vad jag ville...Surt.

Han har hur som helst inte svarat än, men jag vet hur paff jag kommer bli när han svarar på mitt 5000:e samtal.
Men jag är inte bitter för detta, givetvis inte. Önskar bara att det fanns lite mer stake i mig. (Tolka´t hur ni vill.)

Nu ska jag ringa igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0