Söndag

Godkväll kära läsare.
Jag hoppas innerligt att denna veckan har varit till behag. Jag tror att min varit det.

Helgen har varit mycket trevlig.
I fredags chillade jag med min manlige kumpan. Det var nice. Igår vart det melodifestival, jägermeister, och fjortisparty. Det var ganska kul, tro det eller ej. Fast jag är fortfarande upprörd för att det inte gick å rösta på Nordman. Nordman is the shit!
Perellis låt är dock bra. Och jag tror att hon är rätt för att representera Sverige i Belgrad. Gud vad insatt jag låter. Fy.
Näe, men jag tycker egentligen inte ens om melodifestivalen. Men det är skönt att ha något så ovärldsligt att grotta ner sig i ibland. Right?
Idag har jag gjort hemskt lite. Klev upp 09:00 och käkade frulle med kumpan man. Trevligt.
Gick dock och la mig igen, vaknade vid halv ett..hemskt obra. Sedan tog jag mitt pick&pack och styrde hemåt.
När jag kom hem satte jag mig här, framför min allt för trogna vän, datorn. Sedan har jag suttit här typ hela dagen. Skönt. Det är bara söndagar man kan göra så oerhört lite på. Annars känner man sig som en dålig människa, och det vill nog ingen.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med. Något trevligt spel kanske..eller en dålig rulle.
We´ll see.

Hejdårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0