Måndag

Fy satan vad jag har blivit dålig på att blogga. Dålig uppdatering, och det är jag medveten om.
Jag känner ungefär såhär; va fan ska jag skriva om?
Det är alltså brist på kreativitet som gör detta med mig. Det känns bara trist. Inte kul alls.
Idag har jag iallfall inte gjort mycket alls. Hängde med den manlige kumpanen ungefär hela dagen. Det var trevligt. Sen red jag en sväng på Maestro, och gissa vad?! Jag fick några jobbiga snorungar på små ponnyer i hasorna! Jävlar vad arg jag blev! M har en tendens att bli fjollig när han är ute utan Weasel, så han tyckte att de äckliga ponnyerna bakom oss var minst lika vidriga som jag tyckte. Jag hatade väl mest ungarna som satt på de patetiska små sketna ponnyerna, men ändå. Urs! Jag kan verkligen inte med sånt folk. Men M kan jag med. Han är charmig riktigt. Och söt.
Och för er som undrar hur det är att ständigt hata och förakta allt och alla så kan jag bara säga: Underbart!

Nu känner jag jätte mycket för att se en härlig film. Men jag vet inte vad jag vill se. Kan man söka på härlig film?
Näe, tror fasen inte det alltså. Pocahontas var längesen..Hm..den är iofs jätte bra. Men jag känner på nåt sett att jag inte är in the mood för tecknat. Då äre jobbigt.
Förresten så är jag fortfarande förkyld. Det suger.

Nu ska jag göra nåt världsligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0