Me wish

Ibland kan jag känna att jag verkligen vill ha viktiga saker att skriva här i bloggen..Ofta egentligen.
Men jag har aldrig något vettigt att skriva..Jag kan ju känna redan nu hur oviktigt det här inlägget kommer bli..


Jag vill kunna berätta om den enorma adrenalinkicken jag fick när jag slängde mig ut från ett plan från 4000 m höjd.



Eller när jag simmade med blodtörstiga hajar och var 3 cm från att bli uppäten..



Men eftersom detta inte händer mig, och jag inte anstränger mig så mycket för att det ska hända..Så får jag istället berätta om en stillsam ridtur i skogen på Mc Muff. Det var trevligt.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Cindy

Låter som spännande saker, bara att se till att de uppfylls ngn gång ;)

2008-06-26 @ 00:28:35
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: mli

hejhej, kika in i min blogg och läs om min allsångs upplevelse :)

2008-06-26 @ 01:35:00
URL: http://mliwannberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0