väder

God dag!
Jag har en sån här ohyggligt bra dag idag.


Jag vaknade i min nya säng, som för övrigt är världens hårdaste. Jag tror att jag eventuellt kommer att älska den i framtiden ändå. Jag sov inte mycket alls, drömde otäcka drömmar om Bobbo. Vågade inte riktigt berätta för honom i morse vad jag drömde..Han kanske skulle bli ledsen i ögat, och det var ju absolut inte min avsikt. Så jag helt enkelt sket i att berätta den för honom. Otäck hur som helst.

Gårdags kvällen var en supermysig kväll. Jag och Bobbon skuttade på jonnarna och trampade ut till Västertorp, och närmare bestämt till fröken Widestedt. Vi grillade, pratade skit, och utklassade varandra på kubb. Jag stod dock inte för någon utklassning när jag till min stora besvikelse var med i båda förlorande lagen. Det var inte skojjigt alls. Jag var ändå rätt hygglig på kubb. Hade som en formtopp. Men det räcker inte med att en i ett lag gör något bra..Så jag förlorade.
Men inte fasen var jag bitter över detta..Jag tog några fler glas vin, sedan var allt på topp igen.

Cykelfärden hem i natten var nog den snabbaste jag någonsin varit delaktig i. Jag tror att vi försökte överträffa varandra hela vägen hem. Vips stod jag på min trapp. Skönt. Stöp i säng och somnade som en gris.

En trevlig sommarkväll i all sin enkelhet. Då har det en tendens att bli som bäst. Måste helt klart göras om.

Ikväll vankas det istället bio. Med samma glada människor. Min Bobbon, David och fröken Widestedt.
Jag har en känsla att även denna kväll kommer att bli sjukt trevlig.

Nu ska jag ta mig an diverse förberedelser som är nödvändiga för en kvinna i min position.

Hejdårå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0