fuck

Hej.
Det är lördag idag..Jag tror åtminstone att det är det. Jodå, det är det.
Känns ändå inte som en lördag. Jag blir så jävla förvirrad när folk bara går och drar benen efter sig.
Det finns ingen som helst struktur på dagarna.

Nu har jag suttit här och jobbat ett par timmar helt i onödan. Det är ju för fan lördag. Inte fan ska man jobba på en lördag.
Inte jag iallafall.
Om man inte har någon semester kan jag tycka att det känns jävligt dumt att jobba när man inte behöver. Hm..
Aja, har iallafall planerat att åka till Uppsala med min man senare idag. Ska köpa en ny Mustafa. Han dog nämligen. Konstigt nog, så jag måste skaffa en ersättare.

Förresten så undrar jag fortfarande när sommaren egentligen ska komma...
Den är mycket välkommen att dyka upp när jag vistas på Gotland. v.31.

Au revouir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0