Tråkigt..

Sverige har åkt ur handbolls EM och det suger. Mot bajs tyskland givetvis..jag känner mig lite nedstämd pga av detta måste jag säga..Aningen lätt stött.
Jag tror att jag ska gifta mig med hela laget, dom är så underbara..
Anyway, dagen har vart okej, det har den absolut, lite seg dock, men så blir det väl..
Jag har allt för många världsliga problem, och det stör mig lite alltså..inte kul, men inte nog för att jag ska hänga med huvudet.
Ser fram emot helgen mycket..på lördag blir det kalas för Simon, fast det är en liten överraskning, så jag hoppas att du inte läser det här, då måste jag döda dig!
Och det kommer att bli superskojjigt! Traditionellt barnkalas är det sagt, och det lär bli så. Jag och tina är världens bästa planerare. Vi är så jävla kreativa när det gäller att styra upp events! Och så är vi så jävla snygga också! Och det gör inte våra odds sämre direkt.
Skojjig helg alltså som kommer, och nästa vecka är en väldigt viktig vecka för mitt framtida arbetsliv, och det är jag spänd på! Jag ska på ännu ett möte med Madde, och det ryktas om att jag ska få mycket jobb nu, så att jag får mycket pengar, och pengar bangar jag aldrig på!
En sak som störde mig en aning när jag vaknade imorse var att snön var borta! Varför i helvete skulle skiten ner för?! Om det skulle ligga kvar två dagar...helt sjukt! Nu är det äckel lerigt ute igen, macht spass! inte!
Jag kom precis underfund med att jag avskyr ishockey..lätt en av de nominerade till den mest värdelösa sporten ever, en av de andra nominerade är golf. Kommer nog på några fler ska ni se..Be patient!
I morgon är det fredag, och fredagar är ju överlag ganska trevliga. Man mår lite bättre på fredagar, och är lite gladare. Solen skiner lite mer. Och det är ju alltid trevligt.
Så vad har jag för planer för morgondagen?
Hmm..ja, det var en svår fråga..jag ska handla med min mor, eventuellt ta ut Maestro på en sväng, äta godis (Massor) och chilla ba. det är det jag gör bäst!! Yeeey!
Nu kom jag precis att tänka på att Han är död igen..nu vart jag nedstämd..skit också.
Förresten så vill jag ha en bögkompis! Jätte mycket!

Nu orkar jag fan inte mer. Helt slut alltså. Hejdå.

Husdjur, busdjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0