Start the killing

Jaa, så skulle jag ju ha kunnat känt såhär på fredagskvällen, men jag känner faktiskt inte för att döda någon just nu..Eller jo förresten, två jävla äckliga avskum måste jag ta itu med..Båda är såna människor som är så jävla förskräckligt falska, jag trodde att jag var falsk, men inte i jämförelse med dom alltså..Det är något helt enormt..Dom har hatat varandra tills typ idag, och ojj vad det har vart skitsnack innan, men nu är vi bästa vänner, och hur det gick till förtäljde inte historien. Jag måste plocka ner idioterna på jorden iallafall..Eftersom jag inte gör så mycket åt klimathotet, så kan jag ju hjälpa världen på det sättet istället =) Det är skit bra!
Imorgon är det kalasdags, och jävlar vad snygg jag ska va! Har inhandlat en jätte snygg svart klänning till detta (o)stora event ^^ Den sitter som en smäck! Yeey!
Dagen startar 07:15..ska ta ut hästarna och grejja, sen blir andra bullar!
Det kommer att bli skitskojjigt, jag är övertygad =) FETT!

Hejdårå! jag ringer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0