Trevlig dag.

Jaa, jag måste säga att dagen blev ganska trevlig.
Imorse fikade jag med Ann-Louise (www.annlott.blogg.se) och det var himla trevligt faktiskt, som alltid =)
Efter det hade jag lite jobb att ta itu med..Det gick förvånansvärt bra faktiskt måste jag säga..Jag vart förvånad själv!
Sedan har jag städat och pysslat lite här hemma..Var i stallet och gav Maestro en STOR kram! Sen åkte jag hem och åt mat, och det var gott ^^
Sen kom ju som sagt mormor och morfar, och det var trevligt som alltid..Jag såg på deras miner att min så exeptionellt vackra sockerkaka faktiskt var exeptionellt god! Alltid skojjigt att lyckas med baket ju =)
Nu har de åkt hem och klockan börjar bli mycket..Jag tror inte att jag har några fler planer till denna alla hjärtans dag..Tänkte kolla på någon, förhoppningsvis, bra film senare, och bara mysa =)

Här är mästerverket ;)


Fick också en gåva av min snälla farmor och farfar =)



Nu ska jag göra något vettigt tror jag..vad det nu skulle vara =P
Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Fislo

Åh! Jag vet, jag kände det själv hur rätt jag hade. Vad glad jag blir!! :D Jag sitter faktiskt och ler stort! :D hihihihi. Vilken ära! och förresten måste jag säga att kakan du gjorde var mycket fin!

2008-02-14 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0