Torsdag

Hej alla kära.
Idag är det alla <3-ans dag.
Jag vet inte vad jag tycker om dagen i sig..Men visst är det bra att tänka på sitt hjärta =)

Mitt hjärta har fungerat väldigt bra hittills måste jag säga.
Det har hjälpt mig att pumpa runt blodet i min kropp, och är i stort sett anledningen till att jag lever.
Tack mitt hjärta. Du slår dock för fort när jag ska sova , det vore hemskt bra om du kunde ta och lugna ner dig ibland, hjärtat. Annars har du fungerat strålande, och varit ett helt underbart hjärta. Det bästa!
Jag ska börja tänka på dig lite mer..Du gör som sagt väldigt mycket för mig, då är det inte mer än rätt att jag gör saker för dig. Tex så tänker jag börja äta bättre, så att du kan fungera effektivare. Det låter väl bra, hjärtat? ^^
Jag vill tacka dig för dessa, snart 20 år, och hoppas att du tänker fortsätta slå med sån glöd som du visat hittills!
Hjärtat, tack för mitt liv.

/Din ägare.

image146

Kommentarer
Postat av: Fislo

Så jäkla rätt!

2008-02-14 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0