Onsdag

Hej alla glada människor! Och sura för den delen!
Idag mår jag riktigt bra! Solen skiner ute, och jag känner hur jag blir mycket gladare och allt går lite lättare än vanligt.

Nu har jag iallafall tagit tag i städningen och städat mitt rum! Det behövdes kan jag säga..
Måste dock ta alla hyllor snart, och en rejäl rensning i garderoben skulle vara på sin plats..Men man kan ju inte ta allt på en gång ^^
Jag kanske chockar och städar hela huset..eller städar å städar, men dammsuger iallafall..Då skulle mor min bli gla´! Kanske att jag gör det senare.
En vänlig människa som jag är..eller..aja =)
Hade tänkt tvätta en maskin också, men vi har köpt en ny tvättmaskin och jag har nämligen inte lärt mig denna än..Visserligen är jag så pass teknisk så att jag borde kunna lista ut hur den fungerar..Men det är ju å andra sidan dumt att chansa! =)
Nu ska jag ringa till tandläkaren och kolla så att min tid vart avbokad!
Hörs senare!!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0