Måndags afton

Hej allihopa!
Gud så frånvarande jag har varit de senaste dagarna..Det är illa.

Jag försöker dock ta mig i kragen!
Dagen har inte varit jätte spännande, men inte kan man kräva det av en måndag? Tror inte det =)
Jag har pysslar lite på webben och ätit goda blåbärsmuffins! Smarri-smaskens!
Longerade M ikväll och det var trevligt. Han tänkte äta mig ett par gånger, men han lugnade sig sen ^^
Idag var det löning också, alltid skojjigt med pengar! Eller skojjigt å skojjigt, dom är jävla bra att ha iallafall.

Jag har haft filmtorka nu i ett par dagar, har sett på tok för lite film. Men nu har jag hittat en liten pärla jag ska titta på snart "Another gay movie", den är från 2006, så den är ganska gammal, men det kan ju vara skojjig för det =)

Oj! Jag har en fluga i taket!? Det är fanimig februari och jag har en fluga i mitt rum! Aningen konstigt måste ni medge att det är! Euuh, jag tycker inte alls om flugor.

Jaja, här kommer i allafall en bild på Wuffle ^^
Om någon undrar så är det en korsning mellan nordsvensk och varmblod =P
image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0