Måndag

Hej och hallå alla människor.
Idag är det måndag igen. Jag tycker som bekant inte om måndagar nåt vidare.
Jag känner på mig att dagen kommer att bli seeg och tråkig.
Men man kanske måste leva såna dagar ibland också.


Jag hade tänkt ägna denna dag åt städning, men jag känner mig inte alls taggad för det.
Så jag kanske struntar i det bara. Visserligen vore det skönt att ha det gjort, men jag orkar inte.
Jag kanske får nån sorts konstig energi senare så att jag tar tag i skiten. Definitivt inte nu.
Snart är det löning. Och det är ju fasen skojjigt alltså. Känns som att det är på sin plats.
Jag tror att jag ska kila iväg och kika på "Ellen degeneres" fast jag inte tycker om henne =)
Det är ju tidsfördriv i vilket fall!
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0